Interiørkonsulent

Å utdanne seg til interiørkonsulent kan bety starten på nye muligheter innen interiør

Et yrkesrettet skoleprogram på kveldstid. Du får basiskompetanse til å utøve rådgivning og veiledning som interiørkonsulent.
Programmet har fokus på et begrenset fagområde. Tilpasset de som har behov for mer kompetanse i etablert jobb eller de som vil starte en karriere innen interiør.

Grunnutdanningen skal gi deg nye verktøy til nytte i jobb.
For andre er skoleprogrammet et springbrett til å søke jobb innen interiør.

Avsluttende oppgave modul A Interiørkonsulent

Dette sier deltagerne våre ( se også referanser I menyen)

Anita Torsvik Kårstad, Bergen 2015

Veldig mye bra å lære inne farger, tekstiler, tapeter, møbler, designere..... ja kort sagt det meste som omhandler interiør og hvordan man skal oppføre seg til de forskjellige kunder.

Gleder meg til siste del av mitt kurs, der jeg skal følge stylisten i Bergen:-

Irene Stangeland, Stavanger 2015

Lærte mye på kurset viktigst for meg var det nok å lære mer om hvordan du kan endre et rom v bruk av teksturer, farger o.l Interiør har for meg blitt en stor hobby og har allerede fått brukt mye av det jeg har lært hjemme hos meg selv og til å hjelpe andre rundt meg.

Skal jeg oppsumrere kurset med få ord må det bli at jeg lærte å bli glad i farger og sette prikken over i' en i interiøret:) absolutt et kurs som kan anbefales alle som er over snittet interessert i interiør og styling:)

Linda Helmikstøl Fjelde, Stavanger 2015

Veldig kjekt kurs,ønsker å gå videre innen dette! Prikken over 'i'en er det som gjør det gøy i innredningen:-) bilde oppheng syns jeg var greit å lære en del av! Å jeg har altid likt min 'egen' stil som ikke alle andre har! Å dette gjør bare interressen større!

Så har pusset opp en del etter kurset nå, å ikke minst var det gøy å få frie hender til faktisk å innrede/ style et langt butikk vindu:-)
Tørr å gjør litt utenom men alikevel med stil,så dette er verdt å ta!