Pris fag og moduler

Med en bransje i stadig bevegelse er det fort gjort å bli utdatert

Samtidig gir det mange MULIGHETER for dem som holder seg OPPDATERT
Flere av våre elever har fått spennende jobbmuligheter etter avsluttet skoleprogram ( se referanser)

Skoleklasse: Max 14 elever

Undervisningene foregår i et interiør arkitektkontor hvor ansatte bidrar i undervisningen. Dette gir skoleprogrammet en praktisk og realistisk tilnærming til fagene.

Norsk Interiørskole tilbyr fleksibel undervisning Klasserom /Webinar for interiørkonsulent, boligstylist og interiørdesigner (modul A+B+C)

Skolen gjør oppmerksom på at det ikke tilbys ekstra undervisning eller annen spesialoppfølgning av elever som av ulike årsaker ikke kan møte til skoleundervisning.

Fravær vil stå  "ikke deltatt i fagtema" på diplomet - gjelder modul A+B+C - hvis eleven har spesielt stort fravær vil ikke skoleprogrammet bli godkjent.

Hvis studiet avbrytes, kreves legeærklæring for ikke påbegynte moduler.

Restbeløpet vil krediteres ( reg.avg. kr. 3.000 krediteres ikke -  gjelder for hver påmeldt modul )

BEDRIFTSKURS - pris på forespørsel / spesialtilpassede bedriftskurs

Har du spørsmål  -

Skolekontoret har ringetid mandager mellom kl. 09:30-11.00

Fagansvarlig Ronald Moholt treffes på mobil 970 18 045  mandager mellom kl 10:00-13:00

Utdannelsen gir ingen studiekompetanse -  dekkes ikke av lånekassen.

Modulbeskrivelse:

Skoleprogram - (bindene påmelding)*. Modulen må være betalt før oppstart !

Interiørkonsulent MODUL A

10 samlinger

Pris kr. 22.000 (inkl. reg.avg.)

inkl. skolemateriell PDF filer / bøker sendes

Boligstylist MODUL A+D

12 samlinger

Pris kr. 32.000 (inkl. reg.avg.)

inkl. skolemateriell

Interiørdesigner MODUL A+B+C

25 samlinger

Pris kr. 59.500 (inkl. reg.avg.)

inkl. archicad grunnkurs

*ikke godkjent av lånekassen

Skolen har innført hjemmeoppgaver og karakterer (karakter bedømmelsen er et vedlegg til kursbeviset)

Finansiering via SVEA Finans.

I samarbeid med SVEA Finas tilbyr vi rentefri nedbetaling over 6 månede,med mulighet for å utvide nedbetalingstiden til 12, 24 eller 36 måneder. (ved lengre nedbetalingstid enn 6 mnd tilkommer renter)

TIlbudet om 6 mnd rentefri nedbetaling er et tilbud til våre studenter, da det letteregjør betaling av studieavgiften til skolen.  På denne måten slipper man å ha oppspart hele beløpet.

For informasjon om dine nedbetalingsmuligheter hos SVEA Finans, følg denne lenken for å legge inn en søknad og se vilkår og betingelser:

Bedriftskurs

Basert på definerte behov - skreddersyr vi kurs for din bedrift.

Norsk Interiørskole har holdt foredrag for Solskjerming forbundet.  Skolen er i 2019 / 2020 engasjert av Fagmøbler Norge til undervisning av alle deres medlems butikker  -  hvor kjeden tilbys et spesialopplegg med modul A.